hemma från stan

Med mer pengar i plånboken än när jag åkte. Trevligt som oväxling.
Ett par felköp var orsaken.
Och så blev jag bjuden på lunchen. Som tack för att vi passade brorsdottern torsdag-fredag.

Jag kom på en anledning till varför allt känns jobbigare just nu.
Jag har höjt insatsen! Börjat nagga på mina säkerhetsbeteenden. Utan att jag egentligen har tänkt på det.

Idag var jag på toa vid halv elva.
Fem i elva satte jag mej i bilen. I normala fall hade jag kissat en gång till. För säkerhets skull.
Men det gjorde jag inte idag. Bra! Men inte konstigt att jag hade ångest när jag körde in till stan.
Likaså har jag omedvetet satt kravet att jag inte ska gå på toa innan jag kör hem om jag varit och handlat eller kort besök hos någon. Vilket gör hemfärden jobbigare.

Skönt att jag kom på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0