lagomvecka

Lite grovplanering för den här veckan. Som ska bli en lagomvecka har jag tänkt.

Måndag: lunch på stan med mamma och bror (bestämmer mej en stund innan det är dax)
                 Yoga på kvällen (mamma är barnvakt så det känns bra, "slipper" läggningen)
Tisdag: styrketräning
Onsdag: Barnen och jag åker till mamma efter dagis. Dottern har dans och sen får vi middag.
Torsdag: styrketräning
                 sonens innebandy på kvällen
Fredag: terapi

Och dessutom meditation och medveten närvaro. Promenad om jag känner för det.
Det känns lagom. Tror jag. Det är ju jättesvårt att säga.

Nu ska jag iallafall gå och sova en liten stund. Minstingen var vaken bra länge i natt.
Och sonen kom som vanligt in jättetidigt i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0