måsten - analys

Lämna på dagis innan 8
- ett verkligt måste måste. Skolan börjar 8.10

Bada barnen
- barnen behöver inte bada varje gång. dusch räcker. sonen kan duscha själv. få mannen att komma ihåg...

Sonens läxor 
- dela ansvaret med mannen, ta en läxa var.

Förbereda Skolväskorna
- eftersom jag lämnar så faller det på min lott

Planera/köpa barnkläder
- mannen kan ta över ansvaret för skoinköp

Köpa presenter
- lugnt just nu eftersom jag har köpt på mej ett lager. fortsätta göra så...

Läsa sagor
- läsa saga varje dag tycker jag är ett måste. det ingår i läggningen och är ju bara mysigt. igår

Tvätta kläder

Vattna blommor

Äta lunch
- det behöver inte vara lagad mat varje dag

Laga middag
- det behöver inte vara lagad mat varje dag, vi turas om med matlagningen.

Betala räkningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0