mer kaffetjat

Kan det möjligen vara så att jag dricker kaffe för att ha ett skäl för att inte behöva göra någonting på förmiddagarna? För ärligt talat, om jag inte drack den där koppen så skulle jag ju ge mej ut på förmiddagen.
 Åka och handla, gå ut och gå...och dessutom antagligen göra en annan sak på eftermiddagen.

När jag tänker igenom mina dagar så vore det nog smartare att göra saker på förmiddagarna. Så slipper jag stressen med dagistiden som ska passas.

Antingen får jag sluta med kaffet.

Eller helt enkelt bestämma mej för att helt enkelt krympa min "säkerhetstid" efteråt. För i vintras räckte det med två timmar. Då brukade jag antingen handla eller gå ut och gå vid halv elva-tiden.

Och då är det nog minst jobbigt att sluta. Jag bestämde mej ju för en fredagskopp. Så på lördag får jag börja sluta.
(Hört det förr...?;-))

Kommentarer
Postat av: Luna

Jag slutade ju med mitt cappuccino för ett tag sedan. Mest bara för att jag ville ha en helsund månad och testa hur det känns utan. Längtade mycket i början men nu inte så mycket, men det är svårt att vakna på morgonen. Får se om jag börjar igen eller inte. Lycka till!

2007-10-04 @ 16:31:39
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0