önskelista

Nu har jag kikat på vad dottern kan önska sej i prestent (hon brukar aldrig säga någonting direkt om vad hon önskar sej så jag brukar ta fram något ordentligt som hon kan önska sej av farmor o farfar::

1) Playmobil: cirkus


2) Playmobil sjukhus

Jag gillar Playmobil. Lekvänligt med kvalitet. Lite mycket småsaker kanske...
Och det här räddar även julen eftersom man kan önska sej fler set i samma serie.

3) Av kusinerna:
Älvbok
Visa
Vi lånar dem på bibblan, men det är sällan det finns några till utlåning.

Kommentarer
Postat av: rosenblom

Min lilla rockprinsessa önskar sig Bratz, Bratz, Bratz... Nu och sedan två-tre år tillbaka...

2007-10-13 @ 12:37:37
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: malve

En Bratz är redan inhandlad. Skönt när det håller i sig iallafall, och de gillar samma sak länge...

2007-10-13 @ 16:33:02
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0