taggad

av Fru Fundersam.

Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade

Personliga sanningar:
1. Jag spelade tvärflöjt tills jag fyllde 16. Var bäst i gruppen utan att öva. Kan nu fundera över varför jag spelade så länge när jag aldrig spelade hemma (mer än en panikgenomspelning innan lektionen) och hur bra jag kunde ha blivit om jag lagt ner lite jobb i spelandet.
2. Jag har bara ridit en gång i mitt liv. Jag var sex år och blev så skrämd att jag fortfarande är jätterädd för hästar.
3. Jag var rädd för katter under hela min uppväxt. När jag äntligen kom över min rädsla upptäckte jag att jag var allergisk.
4. Förrutom katter är jag allergisk mot fågeldun, damm och kvalster. Turligt nog inte av mitt eget damm...
5. Jag tar av mej vigselringarna på kvällen och när jag duschar. Har sällan dem på mej när jag går här hemma.
6. Jag tog körkort den 8/8 1991. På uppkörningen svängde jag åt fel håll när jag skulle köra till Centralen, men fick min lapp.
7. Jag måste äta frukost inom en halvtimme efter att jag vaknar.

Det är ju fredag och jag ska mysa med familjen. Svara gärna, ni som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0