tjejsnack v.41


Bröst

Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Nej, jag har aldrig kontrollerat mina bröst. Fast det borde man kanske göra...
Och är för ung för mammografi. Annars hade jag gått dit när jag fått kallelse.

Är du orolig för bröstcancer?
Nej!
Jag oroar mej inte för att jag har någon sjukdom. Däremot kan jag oroa mej för att jag ska dö i en olycka.

Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med,
något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Bröst för mej är någonting kvinnligt. I detta ingår att använda brösten för amning (om det funkar)..
Och att det är något sexigt. Fast jag har inte lyckats förena de två sista...

Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora,
annat, varför?
Jag är nöjd. Efter tre barn ser de helt okej ut. Och med en bra BH blir de riktigt snygga ;)

Äh, det där var ett fegt svar...
De hade faktiskt sett okej ut även om jag inte haft tre barn att skylla på.
Så nu efter tre barn, är jag jättenöjd.

Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna
göra? Motivera.
Nej, för jag tjänar inte pengar på mina bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0