tjejsnack v.42

Relationer
  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
    Min man, min syster, kompis T
  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
    Ja, det skulle jag nog kunna göra. Jag brukar skilja på vänner och kompisar.
  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
    C har flera gånger ljugit för mej. Nu har vi en något ansträngd relation som väl  börjar tina lite...
    Jag litar inte på henne riktigt men jag tycker egentligen att det är synd för hon har många bra vänegenskaper. Så småningom kanske det ordnar till sej.
  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
    Både och. Jag har svårt att släppa människor nära inpå, när någon kommer för nära så backar jag ofta.
    Och relationen till andra är kanske inte så bra för mej eftersom jag tror att jag måste göra saker för att bli omtyckt och därför tar på mej att fixa och ordna.
  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
    Det har jag aldrig tänkt på...
    Bästa kanske att jag alltid ställer upp och får saker att hända.
    Sämsta kanske är att jag är lite ytlig...eller att jag nästan aldrig hör av mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0