trevliga kompisar...

Det här med att ordna och fixa. Det får man verkligen ingen uppskattning för att man gör.

Ta det här med skidresan.
Letade upp bra alternativ. mailade till alla sju.
Fick två svar (varav ett från mannen).

Bokade det bästa alternativet. Mailade till alla sju.
Fick ett svar.

Av en tjej som kommit på att hon inte kunde den veckan jag bokat.
Annars. Total tystnad.

Mailade tillbaka till kompisen. Bifogade bokningsinfon och uppmanade henne att fixa  ombokningen själv.

Bravo! Mitt gamla jag hade nog grejjat det också.

Men. Varför gööör jag så här. När ingen ändå verkar bry sej?
Värt att lägga på minnet.

Kommentarer
Postat av: Di

Usch..låter tråkigt att ingen engagerar sig. Stor kram till dig bra att de som inte kan bokar om själva:)
Ha en underbar kväll!

2007-10-06 @ 18:30:44
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Mmm...lite trist. Ett "Vad kul!" hade ju räckt.
Tack detsamma.

2007-10-06 @ 19:53:32
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0