trött

Det blev inte mycket vila idag.

Jag körde dottern till dansen och sedan började jag röja alla kartonger och sånt som fanns i källaren. Fyllde hela bilen med källsorteringsgrejjer. Och körde iväg mannen till sopstationen.

Jag vill få ordning! Känner lust och energi att fixa det sista. Det är egentligen inte mycket kvar, men det ska göras.

Härlig känsla! Att vilja ta tag i saker.

Oron och stressen för bilkörningen till jobbet tog nog mycket energi.
Nu har jag lyckats släppa det (tror jag). Bryr mej inte om körträningen.
Men jag vill ju inte bli sämre. Mindes rådet från terapeuten i somras:

Ta chansen!

Ska det handlas, skjutsas eller hämtas något så är det jag som ska göra det. Körträning när tillfälle ges. Endera dagen tar jag motorvägen till min bror.

Ser fram emot fredag när jag ska till min terapeut. Jag har många tankar jag vill ventilera med honom.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Är också trött:/ Hoppas att du får sova gott:)

2007-10-17 @ 21:00:27
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: malve

Detsamma :)

2007-10-17 @ 21:18:01
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0