vimsan

Nu får jag snart byta någon reservdel eller vad ska man göra?
Min hjärna har flippat ur totalt.

Igår ringde jag till kompis T och vi bestämde att vi skulle ses imorgon för en fika innan vi hämtar barnen på dagis (hon är deltidssjukskrivning). Idag slog det mej att det ju är dotterns födelsedag imorgon och att jag lovat att hämta tidigare från dagis. Fick ringa till T idag och justera planen lite. Det blir fika med barn (och inte riktigt samma snack som det var tänkt) imorgon. Hon skrattade så jag nästan blev orolig åt att jag glömt min dotters födelsedag.

Idag kom jag med bilen till skolan och skulle hämta sonen vid halv fyra. Alldeles tomt på skolgården. Då kom jag på att fritids är i sporthallen på onsdagar. Jag skulle ha hämtat honom innan tre. Nu var han inte tillbaka förrän efter fyra. Fick inte tag på mamma så dottern struntade i dansen (hon ville inte vara där själv medan jag hämtade storebror). Hur kunde jag glömma?????

Man kan nog lugnt säga att jag börjar släppa kontrollen. Men det var kanske inte riktigt på det här sättet jag hade tänkt mej att det skulle ske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0