bra-tack-hjälp

Totalt kaos som slutade ganska trevligt.
Mamma räddade mej från stresskollaps. Ingenting var färdigt när det borde vara det. Mannens planering var väl inte helt okej, om man säger så... Och bara synen på honom när han går och plockar gör mej superstressad. En sak i taget. Fram och tillbaka. Fram och tillbaka. I den gamla vanliga lunken. Man kan ju lägga i en högre växel när det är lite bråttom.... Huuuuu!

Men sen var det trevligt. Svärföräldrarna pratade faktiskt en hel del idag. Och gäspade inte en enda gång, vad jag såg.

Sonen slutade dagen väldigt hes i halsen. Vi får väl se om det blir något barnkalas imorgon.

Bra
- jag var inte sur förrän den sista timmen innan gästerna kom
- jag satt och pratade mycket
-

Tack
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att vi har rinnande vatten
- tack för min familj

Kommentarer
Postat av: Fru Fundersam

Känner igen mig :-)
Och mannens planering ....
Men ibland lyckas jag tänka, att i värsta fall får väl gästerna vara med och baka eller vad det nu är ... och så får det bli en annan sorts bjudning än vad jag hade tänkt mig från början. Då kan det ju också bli bra, fast på ett annat sätt ...
Skönt att du blev nöjd med dagen till sist i alla fall.

2007-09-02 @ 13:18:59
URL: http://frufundersam.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0