bra-tack-hjälp

Ska snart gå och lägga mej. Har bara ett par kapitel kvar i min bok. Och massor som väntar i bokhyllan. Härligt, tycker jag oftast. Men ibland blir det stressande. Vill läsa klart så jag får börja på nästa...

Imorgon "måste" jag köra in till stan, Jag har sålt en barnstol och lovat att skicka den med bussgods.
Det blir ju andra turen den här veckan. Och på onsdag är det dotterns dans. Så då har jag fyllt veckans kvot utan att det känns stressande.

Om det är fint väder så kanske jag går ut och går också. En liten runda räcker ju. Behöver inte prestera och vara duktig. Ju!

Yogapasset får jag nog sätta in under mindre bra. Jag ska ju inte vara så där impulsiv längre!!! Tänka efter före, var det ju...

Bra
- jag övervann min ångest och gick på yogapasset
- jag är stark
- jag är modig

Tack
- tack för att jag är jag
- tack för att jag vill
- tack för att jag vågar
- tack för att jag kan

Hjälp
- hjälp mej att fixa stadsbesöket imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0