en lista

I väntan på maken snodde jag en lista från Luna

Dagens vill ha: Hem min man välbehållen. Cashewnötter och mineralvatten...
Dagens klädsel: Jeans, randig POP-tröja som jag inte kunnat ha på 8 år :)
Dagens smink: Naturligt vacker
Dagens frisyr: Tofs
Dagens händelse: Affären med barnen
Dagens låt: Rövarvisan (Kasper och Jesper och Jonatan). Egen sång.
Dagens plan:  Klippa träden, köra till återvinningen (inget blev gjort...)
Dagens saknad: Min man
Dagens dummaste: Bråket med sonen om att han inte skulle ringa till sin kompis eftersom jag visste att han inte var hemma. Han kunde ju ha fått ringa och ta reda på det...ofattbart korkart av mej
Dagens sjuka: Försåg mej nyss med ovan nämnda nötter och vatten
Dagens drog: Riktigt kaffe (är nog snart tillbaka i träsket...)
Dagens roligaste: Puddingmiddagen. Blodpudding följt av Chokladpudding
Dagens vänner: Har bara pratat med fru W idag
Dagens köp: Cashewnötter, mjölk, karréstekar (2 styck), äppelmos, chokladpudding, bananer
Dagens godis: Nix
Dagens humör: Seg
Dagens ord:  Lycka

Kommentarer
Postat av: Fru Fundersam

Snor den vidare från dig ...
God natt!

2007-09-12 @ 22:08:03
URL: http://frufundersam.bloggagratis.se/
Postat av: Miranda

Jag snor den jag med... Så har jag nåt att göra innan jag ska sova. :)

2007-09-12 @ 23:25:08
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0