förvirrad kväll

Det blev ingen bok läst igår kväll. När jag borstade tänderna kom jag på två saker. För det första att jag hade tvätt i maskinen. Och för det andra att det är fotografering på dagis. IDAG. Jag trodde att det var på fredag.

En stunds action på kvällskvisten med andra ord. Leta fram lagom fina kläder till tjejerna och fram med strykjärnet.
(Mannen satt fortfarande med jobb så han var ingen resurs att ta till.)
Det blev ett bra val. Både flickorna och jag är nöjda.

Väl i säng kom jag på att jag glömt att göra något med medveten närvaro. Men det löste sej det med.

Idag ska jag då ta en biltur in till stan. Och i kväll är det fest på dagis. Två jobbiga saker i dag, men så måste det bli. Bilkörningen känns ju inte så jobbig idag eftersom jag körde igår. Men nu känner jag att jag nästan är tillbaka där det började. Att det känns tryggare att ha med ett barn när jag är utanför hemmet.

Imorgon är det terapidax igen och jag ska nog be om några KBT-blanketter för att göra tankeanalyser igen. Det känns som att det inte är riktigt samma saker jag är rädd för nu som det var i våras. Bäst att få fram det i ljuset.

Måste ju tänka igenom det där med toppar och dalar oxå. Det känns så svårt, så det har jag skjutit upp. Men nu är det ju hög tid att ta tag i det. Ska bara, först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0