fullspäckad kväll

Har hunnit med allt jag planerat idag. Nästan. Plus två maskiner tvätt.

Följde med dottern på sången. Hon vill inte gå längre och jag tror att det är för att hennes bästisar har flyttat upp i nästa kör. Men nästa gång byter en av dem tillbaka. Så det vore ju synd om hon slutar nu. Hon var jätteglad över att få ha mamma med sig på kören. Och det var roligt att vara där. Vi fick ta bilen dit för det blev lite stressigt. E

fter kören mötte vi upp övriga  familjen vid innebandyn. Vi satt och tittade på en stund när sonen tränade och sedan körde jag hem med flickorna. Jag var alltså på bilburen utflykt i nästan två timmar. Visserligen med toalett i närheten, men ändå. Och jag hade ingen ångest på hemvägen. Tjohoo!!!!

Är som vanligt jättetrött. Jag orkar inte jobba med min terapiläxa ikväll. Och inte heller förbereda mej inför terapin. Men jag har lite tid i morgon innan jag ska köra dit. Får sätta mej en stund då.

Sonen ska ta skolfoto så vi tar bilen till skolan. Så att han inte förstör frisyren med hjälmen. Bra ursäkt...men det gör att jag är hemma igen innan åtta.


Kommentarer
Postat av: loppispoppis

vad du har presterat idag. och tvättat. borde jag också göra. =)

2007-09-20 @ 22:25:33
URL: http://loppispoppis.blogspot.com/
Postat av: Nina på Johangården säger

Det är en ny dag i morgon och med nya krafter. Ta och vila dig nu.
Godnatt och sov gott!

2007-09-20 @ 22:47:27
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: malve

När man tar en sak i taget känns det inte så mycket, men sen PANG så är jag jättetrött.

2007-09-21 @ 13:42:37
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0