gallringsdax

Jag börjar inne. Soptömning med halvtom tunna lockar fram snåljåpen i mej. Klart vi ska ha valuta för våra pengar!

Efter lunch tänker jag ge mej på träden igen. Är inte riktigt klar med ett par, som står där med punkliknande frisyrer. Andra står tålmodigt och väntar på sin tur. De stackars äppelträden får snällt lugna sej ett tag till. Eller stackars. De ser stolta ut med sina välfyllda grenar.

Tänker också hinna med en kroppsskanning. Och maken kommer visst hem på lunch idag. Sedan bär det av till Danmark. Hemma sent i morgonkväll.

Har varit lite deppig över att jag har mer ångest igen. Men kom på att jag har ju precis ökat medicindosen. Så allt är som det ska vara. Bara att härda ut alltså. Skönt att veta att det inte är jag som blivit sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0