glatt besked!

Fick precis ett mail från mitt försäkringsbolag.
Min panikångest är godkänd och jag får ersättning för min sjukskrivning.

Upptäckte av en slump att jag hade en tilläggsförsäkring ang. sjukskrivningar.
Skickade in en ansökan menj ag har inte vågat räkna med detta. Det räcker ju att man har sagt någonting som på något sätt kan tolkas som att man blivit sjuk innan försäkringen tecknades för att man ska få avslag.

Men det gick igenom.
Det blir ett gott tillskott i kassan.
Som nog ska sparas och användas om jag ska börja plugga igen.

Hurra!!!!
Nu ska jag leta upp alla sjukintyg och skicka in.

Kommentarer
Postat av: Isolde

UNDERBART!!! Själv fick jag inte ett ruttet öre när allt var som värst. Så njut!!

2007-09-22 @ 19:24:48
Postat av: Nina på Johangården säger

Jag upptäckte också detta i min försäkring och hoppas nu på lite tillskott i kassan. Underbart att du fått klart med ditt!

2007-09-22 @ 19:58:55
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: malve

isolde: jobbigt att behöva oroa sej överekonomin oxå...
nina: håller tummarna för dej!!!

2007-09-22 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0