när orken nästan är slut

...är det ju aldrig fel med en lista

1. Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt med mjölk och jordgubbssylt (äppelmoset är slut).


2. Hur gammal är du? 34.


3. Hur bor du? Hus med källare


4. Vem SMS:ade du till senast? Ingen aning. SMS:ar nästan aldrig.

5. Vilken är din favoritmat? Lax med klyftpotatis och avocadosås.

6. Vilken årstid föredrar du? Hösten. Vintern när det är snö, sommaren när man kan bada och våren när det är fint väder.

7. Vad köpte du senast till dig själv? Ansiktskräm, en tröja och en klänning som jag ska ha som tunika.


8. Vart skulle du vilja resa? TIll min syster i Malmö. Det enda som inte känns superjobbigt just nu.

9. Läser du böcker? Ja.


10. Jobbar du? Jag är långtidssjukskriven. Hoppas börja arbetsträna i höst.


11.Vad vill du lära dig? Mer om mej själv

12. När vaknade du imorse? 6.45

13. Vad är det roligaste du gjort? Idag: varit i stan alldeles ensam

14. Hur skulle du tillbringa ett ledigt år? vara med barnen

15. Vad glömmer du aldrig att packa ner? min medicin

16. Vilken artist skulle du vilja se uppträda? just nu, ingen speciell.


17. Vad är det dyrbaraste du har? mej själv, familjen

Listan hittade jag hos Millis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0