ont i magen

Det blir nog ingen stadstur idag.
Magen är riktigt kass.
Beror det på oro? Vet inte. Men jag har inte haft "orosmage" på riktigt länge nu.

Det är alltid svårt att avstå från något som jag har planerat.
Jag vill ju inte lägga till flera saker på min problemlista.

Frågan är om jag hade åkt in till stan med magbekymmer innan jag fick Panikångest.
Och svaret är nog nej. Jag hade nog stannat hemma.

Så då gör jag det.

Känner jag mej lättad?
Nej, faktiskt inte. Så då var det nog inte ångest iallafall.

Himla svårt det där...

Kommentarer
Postat av: Miranda

Kanske en jobbig sak kan vara tillräckligt det med? Bara en fundering...
Jag brukar nästan alltid se det som känslomässigt eller från huvudet när jag känner något i kroppen. Men
märker ofta att jag har fel... Tycker också att det kan vara svårt.
Hoppas det blivit bättre.

2007-09-25 @ 13:54:08
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com/
Postat av: malve

Mmm...en jobbig sak är ju helt tillräckligt!
Det känns bättre nu. Så jag ska hämta på dagis iallafall...

2007-09-25 @ 14:30:13
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0