organisatören

Nu är jag i full gång med skidresan.
Kollade upp cirkapriser och har ringt runt till alla.
Som jag trodde blir det något av Tio små n Fem små apor

AC o M skulle vid närmare eftertanke tänka på saken.
F o R skulle först absolut med. Men ringde tillbaka efter tio minuter. Då hade de kommit på vad det skulle kosta.
Så nu ska de också fundera.

Till onsdag får de på sej.
Annars blir det bara vi och Karlssons. Vilket kanske kan vara ganska skönt.

Skillnaden mot innan är väl att nu har jag medvetet valt att göra detta. Efter en stunds funderande.
Och jag kommer inte att fixa så mycket mer runt resan. Eller, min ambition är iallafall att inte ta på mej mer.


Kommentarer
Postat av: Luna

Tycker det är klokt av dig att inte fixa mer nu. Att våga säga att du inte mår bra av för myckket organiserande, att be om hjälp. Inte be om ursäkt men förklara varför du tar ett steg tillbaka. Tror på en resa med färre deltagare. Blir nog mer mysigt då...

2007-09-30 @ 23:43:00
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: malve

Om det blir för mycket har jag nog tänkt mej att stänga in mej i något rum ett par timmar. Men den ena familjen följer nog inte med.

2007-10-01 @ 09:13:14
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0