positiva saker

Vi blev tillfrågade om vi vill vara faddrar till brorsdottern. Klart vi vill. (Förmodar att lillsyrran tackade nej, men det spelar ingen roll...det känns kul ändå)

I morgon kommer min älskling hem. Längtar!

Jag tog bilen till dotterns kör. Gick med Mini i vagnen till bibblan och tillbaka. Och det bästa av allt, jag hade ju ingen back-up idag. Men körningen gick bra ändå.

Dottern har klarat en hel dag på dagis utan blöja. Tror jag iallafall. Hon hade blöja på sej när vi kom hem, men en av fröknarna tar på blöjan när de går ut.

Nu börjar nattningsproceduren. Börjar med minstingen om en liten stund. Hoppas att hon somnar innan barnprogrammen är slut. Men hon har ju varit uppe länge idag.


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Godnatt och sov gott!

2007-09-06 @ 21:44:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0