sovmorgon

Vaknade av mej själv vid åtta. Alla barnen sov, trodde jag. Men de två stora satt vid teven. Sonen hade varit inne hos oss men jag hade inte vaknat.

Sonens förkylning är bättre, så det blir barnkalas idag. Tårtan ska garneras och pannkakor ska stekas. Annars är det inte så mycket fix. Jo, en hinderbana ska riggas på tomten. Tio killar i sjuårsåldern...det är nog bäst att ha dem ute så mycket som möjligt. Fast det är lite mulet, håll tummarna för att det inte blir regn. För vi har inga alternativa aktiviteter. Femkamp i källaren, kanske.

Jag ska se om jag hittar något kul på nätet.


Kommentarer
Postat av: Ananasens

Visst är det skönt att få sova tills man vaknar av sig själv. :)
Hoppas ni får uppehåll och ett bra kalas.
Kram

2007-09-02 @ 08:43:00
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: malve

Ja, det är jag inte bortskämd med, direkt. Vilken chock för kroppen :)
kram

2007-09-02 @ 08:45:22
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0