stressad

Usch! Nu är jag stressad. Fast jag inte skulle...
Och det är ju mannens kalas. Som han planerar och håller i.

Felet är nog att jag tänker på allt jag ska göra på en gång, istället för att beta av en sak i taget. Och egentligen är det inte så mycket kvar. Baka tårtor (en till i dag och en till imorgon) och dammsuga. Helst sova en stund också.

Varför inte sätta igång genast istället för att sitta här :)
Mannen och flickorna har åkt ett par ärenden. Sonen leker med en kompis. Så det är väl bäst att passa på att baka nu när jag får vara i fred.

Idag blir det en stålmannentårta (med rulltårtsbotten) och imorgon blir det en Pokemontårta (med kladdkakebotten). Allt enligt sonens önskemål. Att göra tårtor tycker jag är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0