tillbaka från min utflykt

Nu har jag varit i stan. Fick lite handlat också. Och lyckades ganska bra med min plan.
Jag smet bara in i leksaksaffären också.
Men paketet lämnade jag inte. Jag parkerade på den parkeringen som känns bäst, d.v.s. i andra änden av stan.
Planerar att åka in med paketet i morgon efter terapin.

Kände mej som stora stygga vargen på Lindex. Mitt i lunchrusningen, så det var ganska mycket folk.
Jag gick där och andades och andades...

Andningen är mitt stora problem när jag kör bil, har jag märkt. Jag kan komma på mej själv med att sitta och hålla andan när jag närmar mej ett trafikljus. Och så andas jag massor. Och så blir jag yr. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0