tjejsnack v.39

Veckans tjejsnack handlar om Sommaren 2007
  • Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
    Mina besök hos min syster i Malmö är nog det jag minns bäst. Tänk att jag vågade åka dit. Trots att jag var tvungen att åka vägen till jobbet. Vi hade det så roligt. Och det var skönt att komma bort och bara vara, slippa min invanda ångestframkallande omgivning, kunna släppa alla krav.
  • Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
    Vi hade sex veckor tillsammans hela familjen. Jag kunde släppa alla krav på att komma tillbaka till jobbet så snart som möjligt, alla krav på att KBT-träna så ofta som möjligt. Det var väldigt befriande.
    Dessutom hade vi tur och var ofta där det var fint väder. Så det blev mycket bad. Och jag tycker att det kan vara skönt med lite regn också...så det var en fin sommar.
  • Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
    Till min syster i Malmö två gånger. Och vi har varit ganska mycket i sommarstugan.
  • Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
    Nej! Det tar väldigt lång tid för mej att få "fin färg", så det struntar jag i. Dessutom tycker jag mest det är varmt och jobbigt att ligga på stranden. Men jag badar gärna. Och samlar stenar tillsammans med barnen. Och bygger sandslott...
  • Vad är din favoritsyssla på sommaren?
    Bada.
    Sitta i skuggan och läsa.
    Umgås med vänner ljumma sommarkvällar. 

Kommentarer
Postat av: Feliccia

Oh nu vill jag TILLBAKA till sommarens varma strålar... Ha en bra dag, KRAM!

2007-09-29 @ 08:56:28
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: Christina W

Det är kul att läsa vad alla skriver men första frågan är lite konstig...vad man minns förutom regnet. Här där jag bor fick vi knappt något regn. Det var väl vissa delar i Sverige som drabbades men långt ifrån hela landet.

2007-09-29 @ 09:45:21
URL: http://metrobloggen.se/godmat
Postat av: malve

Ja, det var nog olika. Och så beror det ju på när man hade semester också. Sommaren är härlig, men jag är rätt nöjd med hösten...:)

2007-09-29 @ 11:20:44
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Christina W

Hösten är den bästa tiden just för att allt stillar av. Naturen går ner i varv och en dag i skogen en stilla höstdag är att hämta kraft och att hamna i vila på något vis. Sen är det ju de mörka höstkvällarna när man börjar tända ljusen inomhus. Och alla härliga höstfärger och höstluften ...

2007-09-30 @ 14:59:48
URL: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0