torsdag morgon

Idag skiner solen. Härligt. Fast jag känner mej sugen på att gå ner i källaren och fixa. Så det ska jag nog göra om en stund.

Kaosartad morgon blev det här idag. Det började så bra. Alla barnen vaknade av sej själva i lagom tid och låg och mös i min säng medan jag gjorde gröt. Alla blev klara med frukosten i lagom tid. Sen började Cirkus Sonen. Som var trött och inte skulle klä på sej, som skulle leka, som skulle bara... SUCK! Man blir inte glad av att tjata hela morgonen. Väl ute vid cyklarna tog han syrrans cykel och cyklade runt huset. Varpå hon började gråta...
Men vi hann iallafall i tid.

Framåt elvatiden ska jag cykla bort och träna styrketräning. Det känns lite motigt idag, men jag måste ju få in rutinen. Och imorgon ska tjejerna vara lediga så det är idag eller inte alls. Vi ska träffa några kompisar med barn i samma åldrar. Sonen måste ju gå till skolan, men vi ska hämta honom vid halv två. Annars brukar jag hämta kidsen efter mellanmålet.

Funderar på om jag ska göra kroppsskanningen nu eller efter träningen....efter träningen kanske är bättre. Då brukar jag känna mej ganska pigg. Nu är jag trött. Borde kanske gå och lägga mej tidigare om kvällarna. Men jag sover nästan alltid innan halv elva. Det är ju inte supersent...

Kommentarer
Postat av: Di

Fokus tjejen på dig själv idag :)
Tänk på hur bra det känns efter träningen. Hur du känner dig pigg och allert. Du känner dig skön i kroppen och kan lägga dej ner och scanna dig..känna hur varje muskel känns efter träningen..hur hjärnan kopplar av, och magen och andningen känns..varmt skönt mysigt! Ha en underbar dag i solen :) Kram

2007-09-13 @ 09:08:14
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Det har jag inte tänkt på...det borde ju kännas annorlunda i kroppen när man använt musklerna. Spännande!!! Kram:)

2007-09-13 @ 09:41:23
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0