trött ikväll igen

Börjar bli trött på den här tröttheten. Jag har ju sovit idag och ändå kan jag knappt hålla ögonen öppna.

Det gick jättelätt att få barnen i säng ikväll. Alla sov innan åtta. Skönt. Vi har lånat en bok på bibblan med stor text och sonen läste lite i den. Han börjar kunna de små bokstäverna också.

Ikväll har jag ringt till några kompisar. Jag är så himla dålig på att höra av mej. Det är en stor post i mitt dåliga samvete. En riktig energitjuv. Det borde väl vara bättre att ringa på en gång än att gå och skjuta upp det men ändå ha dåligt samvete kan man tycka.

Imorgon är det torsdag och sedan kommer mannen hem. Äntligen!!! Någon kväll ibland är det rätt skönt att vara ensam, men inte hela veckan.

Nu går jag och lägger mej. God natt!

Kommentarer
Postat av: Di

Verkar som du gjort mycket idag och igår..BRA jobbat säger jag..du har snart bara några timmar kvar och förstår att du är trött..barnen vaknar tidigt och du uträttat stordåd på många fronter!
Kram och sov gott..tack för omtanken :) han är ok.

2007-09-05 @ 21:35:28
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: Erik

Sov så gott och dröm sött :)

2007-09-05 @ 21:48:29
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Ananasens

Det där med att höra av sig till vänner är jag också otroligt dålig på. Förvånad men tacksam att några av dem fortfarande orkar höra av sig till mig.
Du har för övrigt en klok 4-åring. :D
Hoppas du får sova gott inatt.

2007-09-05 @ 22:47:01
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0