uppe före tuppen

Idag var det minstingens tur att vakna vid sex. Gäääsp! Sonen vaknade strax efter men kröp ner hos pappa och somnade om. Undrens tid är inte förbi!

Vi sitter här och tittar på Pingu. Den riktiga.

Dagen ser ut att bjuda på regn och rusk. 

Ikväll ska vi på middag med kompisgänget. För första gången på över ett år ska mannen få dricka lite vin. Jag ska köra hem hela familjen. Det ska ju inte vara några problem, men det känns ändå som ett jobbigt ansvar. Jag MÅSTE köra. Men vad skulle kunna gå snett. Egentligen? Ingenting. Ju. Bara mina katastroftankar som spökar.

Nu ska vi pussla.

Kommentarer
Postat av: maria

Här är det oxå regn och rusk:( Hoppas att middagen blir bra och rolig:) Kramar

Postat av: malve

Fast nu är det soool här. Så vad gör jag inne...

2007-09-29 @ 11:22:01
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Luna

Jag vet hur det är med morgonpigga barn. Min Lillskrutt vaknar ofta vid 05.45. I morse vaknade han 5, men min sambo fick honom att soman om. Längre än till 7 sover de ytterst sällan. Bara att bita ihop och invänta tonårstiden. Hi hi.

2007-09-29 @ 22:15:22
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0