utmaningar

Idag har jag bokat biobiljetter till Shrek imorgon. Vi ska gå med de två stora barnen. Minstingen får vara hos mormor. Jag gillar inte att gå på bio. Bokade biljetter längst ut. Så att jag kan gå därifrån OM jag blir kissnödig.

Och så har jag bokat tid hos frisören för alla barnen på måndag eftermiddag. Och för mej på onsdag.
Detta innebär bilkörning med två trafikljus och en tid att passa.

Ska fokusera på en sak i taget nu. Så att det inte blir för mycket. Måndagens klippning känns nog värst.
Att åka iväg med alla ungarna.... Men snart är det skolfoto och de behöver verkligen ansas.

Klurar lite på hur jag ska klippa mej. Antingen bara topparna eftersom jag tycker om att ha långt hår.
Eller något kortare pageaktigt, eftersom jag bara sätter upp håret i tofs jämt.
Får se...


Kommentarer
Postat av: Miranda

Vad roligt med bio, ändå... Hoppas att det går bra!
Jag har också hårfunderingar. Har äntligen lyckats få lite långt, men känner att jag vill klippa av det igen. Vet inte om jag gillar det. Fast då är jag ju där igen. Det har ju tagit jättelång tid...
Ha en fin kväll! :)

2007-09-14 @ 17:09:05
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com
Postat av: malve

Jag gör alltid så. Sparar till långt. Och sen när jag har långt hår så inser jag att jag bara sätter upp det och så klipper jag av det. För att sedan börja spara igen...Detsamma:)

2007-09-14 @ 20:35:56
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0