operation strumpa

Bland det tråkigaste jag vet är att sortera strumpor. Och det blir många strumpor med fem i familjen. Så i söndags satte jag fram en korg med veckans strumptvätt och sa att alla fick leta reda på sina egna par.

Sonen gnölade och ville absolut inte! Så i ett par dagar har han plockat ett par i taget. Men idag ramlade nog poletten ner för jag hittade honom med en hel hög hopparade strumpor som han bar in till sin garderob.

Det gäller att ha tålamod om man ska få som man vill..

Kommentarer
Postat av: rosenblom

Haha! Det förbannade strumpproblemet. Jag låter bli att sortera och istället tvingas jag stå och rota i lådorna på morgonen i jakten på att hitta ett matchande par i stressen på väg till jobbet. Man gör det fan inte lätt för sig...

2008-04-23 @ 23:56:43
URL: http://rosenblom.wordpress.com
Postat av: malve

Usch nej. Speciellt herrstrumpor är ju urtrista...

2008-04-24 @ 09:27:07
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0