två små...och så jag

Idag är storasyster hemma från dagis för att hålla lillasyster sällskap. Storebror cyklade till skolan tillsammans med  bästa kompisen och när skolan är slut ska de cykla hem hit tillsammans. Stora killen!!!

Igår fick vi våra markiser monterade, men idag är det mulet så de kom inte till användning under frukosten. Och maken har kommit ganska långt med uterummet som kommer att bli urlyxigt! Jag har ställt in mej på att sköta hushållet i helgen så att han får jobba vidare. Det ska målas en del också, och det är jag bra på. Om man bortser från kladdandet...


Kommentarer
Postat av: Xena

Här ska vi forsla bort en massa bråte till tippen ihelgen så vi i sommar kan bygga ett litet soldäck där det förrut stod ett fult gammalt skjul.
Ha en jätte fin helg och slit inte ut dig
Kram
Xena

2008-04-30 @ 09:59:15
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Nu finns det en tävling hos mig med fina måbra-priser för både utsidan och insidan. Trevlig helg!

2008-04-30 @ 15:35:06
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0