första halvan av veckan

Måndag:
Me&I-party med alldeles för många inbjudna.
Att göra: fixa semlor, plocka undan lite saker
Utmaning: Inte städa för fint - några inbjudna är här för första gången så det blir en utmaning!

Tisdag:
Konstkurs Definitivt struken.
Astsrid Lindgren-Show med sonens klass.
Utmaning: inte sätta igång och paniksy någon dräkt ikväll när sonen kommer hem från genrepet och inser att alla andra är utklädda (han kom inte på någon figur som han ville vara)

Onsdag:
Fika hos mej med föräldragruppen. Döttrarna lediga.
Att göra: Fixa fika
Utmaning: De får ta mitt hem som det är!

Dotterns dans + Ikea
Min man kommer hem tidigt på onsdag, så då ska han köra till dansen. Jag behöver lite grejjer på Ikea så jag planerar att bli avsläppt där och efter dansen äter vi på Ikea.
Utmaning: strunta i Ikea om jag inte känner att jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0