i natt jag tänkte

I natt kunde jag inte sova (så det var väl därför jag låg och snusade lite extra i morse) och då kom det en massa tankar om varför jag är som jag är. Vad jag har med mej från barndomen och så. Låg och längtade till morgonen så att jag skulle få skriva om det. Och så är barnen hemma, så det går ju inte alls.

Så jag börjar med att skriva ner mina tankar så att jag kommer ihåg dem, och sedan får jag utveckla dem någon annan dag.

- Mitt förhållande till mitt utseende.
- Min stränghet mot mej själv.

(Är det det som är att rensa i sitt inre?)

Kommentarer
Postat av: Em

Rensa is the shit! Lycka till med det. :)

2008-02-19 @ 11:42:31
URL: http://flatapassionata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0