me&I-partyt avklarat

Jag klarade tillställningen med bravur. Stressade inte upp mej som jag brukar göra när det är många att prata med, kläder att titta på. barn som ska prova och dessutom fika som ska servas.

Hann prata en hel del med min nya bekantskap (sonens nya bästis mamma) som verkligen är jättetrevlig. En sån där lugn människa som jag för ett halvår sedan hade blivit helt stressad av att prata med. Men nu har jag verkligen blivit lugnare inom mej, och klarar av lite luft i samtalet.

Men nu är jag helt slut. Tar nog bilen till dagis imorgon så att barnen kan sova en liten stund extra. De la sej inte förrän sista gästen hade gått.


Kommentarer
Postat av: Hosanna

Godmorgon. Skönt att allt gick bra. Handlade du mycket nytt?

2008-02-12 @ 07:47:34
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0