poff

Så var jag med ens jättestressad. Innan jag egentligen ens kommit i gång på allvar med plockandet. Försökte fokusera på andningen och slappna av, men det lyckades inte särskilt bra.

Så efter lunch har jag varvat ner med en kopp te och bokrean på adlibris. Och faktiskt lyckades jag klicka mej runt utan att bli särkskilt stressad.

Beställde några böcker som jag vet är bra och som jag tror att jag kommer att vilja ha kvar, men med min nya "ut med alla böcker som jag inte kommer läsa om"-filosofi är det ju bättre att köpa en pocket än en bokreabok för 59:-.

Nu ska jag meditera och sedan blir det en hämta barn-promenad.

Att göra tills i kväll:
- torka av köks-, soff- och matsalsbordet.
- plocka ur och i diskmaskinen
- göra semlor
- plocka undan ytterkläderna i hallen
- laga middag
- plocka undan legot i lekrummet (för där brukar visningsställningen stå)

= det kommer att vara lite småstökigt, men så får det bli. (Om jag inte som vanligt ändrar mej i sista stunden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0