solig lördag

Förmiddagen har tillbringats i trädgården med barnen samtidigt som vi fyllt släpkärran med skräp.

Grannen var ute med sin lilla tjej, och hon  blev överlycklig när hon fick syn på mina flickor. Jag tog tillfället i akt och blev av med en ogräshacka samt en halvt iordninggjord skrivpulpet (som vi fick av de tidigare ägarna av grannhuset, så nu kom den hem igen). 5-åringen hann växa ifrån den innan den var klar, och minstingen får ta över storebrors.

Sonen stack i väg till en kompis i morse och har bara varit hemma en snabbis för lunch. Döttrarna har en gemensam kompis här, så barnen sysselsätter sig själva. Och veckans städning är gjord, så jag funderar på vad jag ska göra nu. Ovanligt bekymmer...  :)

Kommentarer
Postat av: Di

här är trist väder..önskar våren vore på g..så man kunde göra något ute..bara blask och blask i slask :) Stor kram!

2008-02-09 @ 22:15:07
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0