sommarbarn

För att få den sega timmen innan lunch att gå bestämde vi oss för att prova sommarkläderna. Det visade sej att både sonen och äldsta dottern kan ha alla kläder från förra året. Till och med jackorna. Så om de inte gör en växspurt under våren så har jag inga måsteinköp att  göra, utan kan lägga pengarna på annat. Fast några vårfräscha kläder kommer det nog ändå bli, om jag känner mej rätt.

Nu sitter alla tre iklädda sommarfavoriterna och leker med playmobilgubbarna. Och jag borde plocka ihop kläderna som ligger spridda över golvet. Och städa allmänt i hela huset. För det blir hemskt stökigt när alla är hemma och jag har ägnat all städenergi till att städa där det inte syns.

Drygt fem timmar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0