sömntutan

Jag somnade strax efter tio igår, trots att jag sovit mycket på dagen. Jag vaknade till när familjen gjorde sig i ordning i morse men somnade strax om och sov till tio. Tolv timmar i sängen - så nog var jag trött!

Det är mycket tankar som snurrar i huvudet just nu, och som jag inte riktigt har orkat skriva om här. (Det är tankarna som är jobbiga, inte innehållet.) Förhoppningsvis gör jag det snart så att jag får reda ut allt. Av erfarenhet vet jag ju att jag släpper ältandet när jag fått det på pränt.

I natt drömde jag om bokrean, men jag ska inte gå dit. Jag har förhandsbeställt de få böcker jag vill ha. Och när jag såg att de rear ut bokserien som min dotter gillar slog stressen till, så de böckerna ska jag inte köpa på rean.

Mitt stressade jag har gett med sej lite. I går kväll la jag alla barnen ensam utan att bli stressad (mannen hade egentid på toaletten i källaren*) och när de hade somnat kunde jag koppla av lite.

Nu ska jag gå och duscha och sedan får jag se vad dagen har att erbjuda :)



* Han kaklar väggarna :)


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Även tankar tröttar och tar energi. Ha en bra dag!

2008-02-26 @ 12:38:31
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0