utmaning

Jag har fått en utmaning av Miranda.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sedan jobbade jag för glatta livet. På ett jobb med alldeles för mycket ansvar och alldeles för lite befogenheter. Och alldeles för lite skinn på näsan. (Min första erfarenhet av könsdiskriminering.) Det var roligt. Och lärorikt. Men jag är glad att jag slutade där.

För tio år sedan  var min man min pojkvän och vi levde livets glada dagar.

Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan var jag sjukskriven och kämpade med KBT mot min panikångest.

Tre snask du gillar?
M&M, saltlakrits och Marabou mjölkchoklad 200-grammare.

Tre sånger du kan hela texten till?
Hm, massor av barnvisor . så klart. Och en del annat.
Thank you for the music, kungens lilla piga, rövarna i kamomilla stad

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Om jag hade en miljon: Renovera badrummet, göra om gångarna på framsidan, skola om mej (plugga alltså).
Om jag hade flera miljoner: Köpa mitt drömhus, plugga

Om jag vann en miljon skulle jag bjuda min mamma och syskon med familj på en härlig solsemester.

Tre dåliga vanor?
Dricker för mycket kaffe
Stressar för mycket
Tar livet för allvarligt

Tre saker du gillar att göra?
Tända en brasa och sitta där och läsa
Baka bröd
Skratta!

Tre saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Chips på en vardag
Pastellfärger
Stringbikini

Tre favoritsaker?
Min blå cykel (trots att den är kass att cykla på)
Mina vigselringar
Mina kaffemuggar

Jag i min tur utmanar: Ananasens (rättstavat ?!!), Maria och Luna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Tack för utmaningen, alltid lika kul:) Fick den av Meningsfull också för ett par dagar sen så jag får nog sätta fart och svara på den snart... KRAM

2008-02-01 @ 12:03:46
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0