det bidde sängvärme istället

Efter skollämning gick jag direkt och la mej igen och sov i två timmar. Så det blir nog ingen brasa idag.

Nu har jag återigen lite svårt att somna på kvällarna och dessutom vaknar jag på nätterna. Dessutom har jag kommit in i en dum vana att gå på toa flera gånger innan jag somnar. Det känns som om jag är kissnödig fast jag inte är det, och så måste jag gå upp för att jag ska kunna somna.

Från och med i kväll ska jag inte ge efter utan ligga kvar i sängen. Nu kan jag ju sova ikapp på dagarna om jag får ligga vaken.

Stolt är jag över att jag gick med sonen till skolan idag. Fast jobbigt kändes det och jag tyckte att jag blev kissnödig. Inte några panikkänslor, men många tankar och en del ångest. I eftermiddag ska jag hämta tjejerna på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0