farbror Barbro

Sitter och myser framför en brasa i mina nya plyschbyxor. Barnen är lämnade och det var inget gnäll över att vi skulle promenera trots att bilen är hemma. Jag har tänkt att jag inte ska sova idag. Kanske går det lättare att somna ikväll då. Fast jag är ganska så trött, så vi får väl se hur det blir.

Igår slängde jag äntligen alla bär som legat i frysen i väntan på att bli saft eller sylt eller gelé. Vinbären var från 2004 och har jag inte gjort saft på alla dessa år så blir det nog aldrig av.

Idag tänker jag röja ut alla julsaker som vi inte tog fram i år. Om jag inte tyckte att de var fina nu så lär jag väl inte tycka det i framtiden heller. Tänker även ta en kik i bokhyllan på alla olästa böcker. Kommer jag någonsin att läsa dem? Men först ska jag mysa en stund till framför brasan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra gjort med bären!! Brukar själv tänka så när jag rensar, om jag inte har använt det på 3år så behöver jag det inte. Kram och lycka till med rensningen

2008-01-08 @ 10:31:35
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0