hemmablind

Nu har jag gått en runda i huset och skärskådat alla saker vi har framme. Vad tycker jag egentligen om, vad passar kanske inte in o.s.v. Jag hittade en del grejjer som nog bara har hängt med och sedan har jag inte tänkt på dem.

Jag har fått en del keramik av min man (köpt) i blått, som ju är jättefina men för tillfället passar de inte någonstans så jag flyttar nog ner dem i källarfönstret tillsammans med ljusstakarna jag fick av svärmor för evigheter sedan.

Dessutom har jag ramat in döttrarnas tavlor samt lagt sten i en vas. Det blir visst ordning från grunden idag, finlirsstädning. Fast jag undrar om min man ser det när han kommer hem  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0