många böcker på G

Nu har jag nog lite för många böcker som jag håller på att läsa samtidigt (ja, fast inte på samma gång då ;)):

Den krossade tangahästen av Helene Tursten
Mandelträdet i din trädgård av Thich Nhât Hanh
Medmänniskor av Stefan Einhorn
Lögnens olidliga lätthet av Yrsa Stenius

Och vilken dag som helst får jag en ny leverans med posten. Så idag blir det en läsdag. Jag har väldigt lätt för att börja i nya böcker innan jag har läst ut den jag håller på med.

Oftast försöker jag hålla mej till en skönlitterär bok och en "fackbok" som jag växlar mellan beroende på humör. Men fyra på samma gång kanske är lite väl många.

Hur många böcker har ni igång samtidigt?


Kommentarer
Postat av: Maria

Just nu har jag bara två böcker på gång... Tatuerad Torso med Helene Tursten lyssnar jag på via Storytel och sen läser jag Mari Jungstedts Den inre kretsen. Båda två är på upphällningen så då är det bara att ta itu med de andra 12 böckerna som ligger och väntar;) Blev förresten sugen på Den krossade tangahästen för det är den enda Hussboken jag inte läst ännu. KRAM

2008-01-23 @ 16:18:11
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: Luna

Jag har just nu bara en på gång. I bland kan jag ha en skönlitterär och en fackbok på G samtidigt men jag gillar inte att hålla på med flera utan vill fokusera på den jag läser.

2008-01-23 @ 17:12:38
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Hosanna

En skönlitterär och en eller flera fackböcker i samma ämne på gång. Inte mer.

2008-01-23 @ 19:34:31
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0