mina älskade egenkvällar

Nu vet jag varför det är så himla skönt att vara hemma utan min man.

Jag tänder alltid en brasa när jag är ensam hemma på kvällen. När vi båda är hemma blir det ofta inte av. Och så tar jag vara på kvällen och känner verkligen efter vad jag vill göra. och gör det. Det blir en stunds kravlös tillvaro som jag fyller med mej själv. Jag gör det speciellt. Egentligen borde ju varje kväll kunna vara en sådan kväll.


Och så till sist: jag riskerar jag inte att bli avbruten i det jag gör av någon som vill prata eller kramas. Vilket oftast är helt underbart, men ganska skönt att vara utan då och då.

Kommentarer
Postat av: Auriana

Låter jätte härlig.. Glad att du kan ta dig såna kvällar.
Men du... OM nu varje kväll kunde va en sån kväll...
Då vore den ju inte längre lika speciell eller???
Njut du av din egentid..
Kram
Auriana

2008-01-18 @ 07:51:39
Postat av: maria

Om man gjorde varje kväll lite speciell så där som du talar om (jag brukar oxå göra så) då kanske just det där speciella skulle förlora lite glans:))) Kanske bäst med båda delarna! Ha en fin helg!!! Kram

Postat av: Hosanna

*haha* Förstår precis... män behöver omedelbar behovstillfredsställelse rätt ofta och det är skönt att pausa ifrån. *ler*

2008-01-18 @ 09:55:18
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: munken

Hehehe, jag är precis tvärtom. Har svårt ta tillvara på egenkvällar (ofta har det varit så i a f).

2008-01-18 @ 10:17:27
URL: http://www.metrobloggen.se/denmodernamunken
Postat av: Di

:) njut..Kram kram..

2008-01-18 @ 21:47:28
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0