nästan fullt hus

Jag hade inte hjärta att skicka iväg sonen till skolan, trots att jag vet att han kommer att piggna till när han väl är där. Förra veckan mådde jag verkligen dåligt den första vakna timmen, I dag är döttrarna också hemma. 5-åringen var sååå trött idag och ville inte gå. Så då kan jag passa på att pyssla om henne lite idag också, Minstingen skuttar omkring lika pigg som vanligt.

Det blir inget halsbandspyssel idag heller med andra ord. Men kanske lite annat pysslande tillsammans med barnen.

Kommentarer
Postat av: Auriana

Tack för kommentaren.*kram*
Måste va ngt som går.. Tycker alla är trötta och hängiga utan att det bryter ut ngt som kan gå över..
SKUMT är det...
Nu ska jag strax måla..
Ha det bra med barna idag.
kjamiz
Auriana

2008-01-15 @ 11:30:16
Postat av: Ananasen

Låter som en mysig hemmadag.

Hoppas ni kom igång med något pyssel.

Kram

2008-01-15 @ 14:05:30
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0