på fötter igen

Efter lite mat och en dusch så känner jag mej betydligt piggare. Skönt! Jag har bytt lakan i sängen och tänt en brasa så nu ska jag bara njuta. Mannen jobbar hemifrån och barnen har äntligen gått och lagt sej. Eller, de stora har lekt så fint att jag kunnat sitta framför brasan och läsa utan att bli störd.

Torsdag och fredag är barnen jullovslediga, men vi tar det nog rätt lugnt. I morgon blir det pulkabacken om snön ligger kvar och i övrigt slappande och lek. Jag har återigen varit ganska dålig på att leka tillsammans med barnen. Ska försöka göra det i morgon. Men det är inte lätt för jag blir såååå rastlös. Bra stressträning!

Nu ska jag kolla på stjärnorna på slottet. Min man har äntligen fixat sladden så att jag kan kolla från datorn.


Kommentarer
Postat av: Ananasens

Grr, vad det var svårt att kommentera hos dig idag.

Skönt att du iaf mår lite bättre.

Skickat mail till dig med en förklaring.

Kram

2008-01-02 @ 22:52:55
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Tack för din fina kommentar :) är lite trött just nu och på väg i säng ja..vad säger man..back in singellife again..Kram och sov gott..skönt att höra att du mår bättre..

2008-01-03 @ 00:03:54
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Så skönt att ni mår bättre, magsjuka är bland det värsta som finns! KRAM

2008-01-03 @ 10:24:39
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0