receptrensning

Två pärmar, en klippbok och två tidskriftssamlare har blivit till en pärm. Som inte ens lär bli halvfylld.
Oj, vad mycket recept jag sparat som jag aldrig har provlagat.

Nu gjorde jag så att jag slängde allt som jag inte har testat, jag letar ju ändå aldrig bland mina recept om jag inte vet vad jag söker. För nya uppslag är det internet som gäller.

Efter avslappning och en dusch ska jag börja skriva in recepten i min nya pärm.
Jag hittade en hel del gamla godingar som fallit i glömska, så nu har jag matideér för en tid framåt.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Exakt samma tanke har jag haft... alla lösa lappar och receptbroschyrer som jag har liggande i flera skåp, lite här och lite där. Jag lagar ju i alla fall inte mat efter dem...

2008-01-30 @ 10:36:00
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0