sconestillverkning

Jag sitter i köket och väntar på att sconesen (hm, det såg knasigt ut) ska bli klara så att vi kan äta frukost. I går åt ungarna mackor tills jag trodde att de skulle spricka, så brödet är nästan slut. Min man har för ovanlighetens skull fått sovmorgon idag. Annars brukar det alltid vara jag som är tröttast (tycker jag ja ;)) men i natt har jag faktiskt sovit gott.

Som jag vet så somnar jag lättare efter en stunds avslappning, men ändå är det så segt att få till det. Jag tycker inte att jag orkar, men sedan kan jag ändå ligga vaken i timtal (känns det som). Problemet är väl att jag inte vet i förväg om det kommer att bli svårt att somna. För ibland somnar jag nästan direkt.

Nu ska jag mysa lite med mina barn.


Kommentarer
Postat av: Erik

Ska du baka Scones? :D det är gott! Vill i så fall också ha nybakat!

Svar: nej det ska jag inte göra :) Det är det sista jag vill...

2008-01-13 @ 11:33:28
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0