söta sonen

Igår hade mamma köpt nya kuddar till sin beiga soffa som sonen tyckte var SÅ fina och tyckte att vi skulle köpa såna till vår soffa också. Det var bara det att kuddarna var bruna och turkosa och vi har en röd soffa.

Så jag sa till sonen att jag gärna byter ut soffan mot en beige, men då måste de sitta som små ljus i soffan och aldrig äta något där.

Sonen funderade en stund och förelsog sedan att jag kunde köpa en soffa (och kuddarna) till mej själv och göra en myshörna där jag kan ligga och andas i tårna utan att bli störd.

Vilken gullunge han är.

Kommentarer
Postat av: Fru Fundersam

Ja, det var verkligen fint tänkt!!!

2008-01-31 @ 20:45:26
URL: http://frufundersam.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0